Sunday 13 February 2011

بهمن؛ گزارش دریافتی: من افسر وظيفه قرارگاه ثارالله هستم


25 بهمن؛ گزارش دریافتی: من افسر وظيفه قرارگاه ثارالله هستم

خواهشمندم جهت اطلاع رسانی نامه مهمم را خطاب به مردم درسايت قرار دهيد از كاربران نيز ميخواهم به سرعت اطلاع رسانی اينترنتی كنند:
.من افسر وظيفه قرارگاه ثارالله هستم. تصميم گرفته شده صحت دارد و به تمام يگانها دستور داده شده هيچ برخوردی حتی برای متلاشی كردن هسته اوليه تظاهرات25بهمن انجام نگيرد.ابتدای هفته كنترل تهران را از نيروی انتظامی گرفته و به سپاه دادند و ديشب دستور عدم برخورد صادرشد.
دستور اكيد صادرشده با هرگونه برخورد خودسرانه و تحريك مردم توسط نيروها و بسيج بشدت برخورد شود.
ضمنا امشب حتی بازرسی های شبانه بسيج نيز برداشته شده تا مردم آرام شوند و نظام فردا را به خوشی بگذراند
فردا شرايط برای حضور ميليونی شما حتی از25خرداد و روزقدس88نيز آماده تر است.
مردم شريف ايران اين فرصت تاريخی را ازدست ندهيد
پيروز و سربلند باشيد
سرباز شما ستوان دوم ......

No comments: