Tuesday 1 March 2011

بسیجی ای که به فائزه هاشمی فحاشی میکرد شناسائی شد



مشخصات فردی
نام: امیرحسین انبارداران
تاریخ تولد: 1348
جنسیت: مرد - متاهل
محل سکونت: ایران - تهران و قم
درباره من: به لطف خدا خرده ذوقی دارم و می نویسم.باز هم به لطف او ناشر هستم،نام انتشارات من مجنون است تا همواره به یاد رفیقانی باشم که در هشت سال عاشقی در جزایر مجنون شمالی و جنوبی لیلای خود را یافتند و آسمانی شدند. بیشتر، آثار دفاع مقدس را چاپ می کنم و از خداوند به خاطر تمام الطافی که نثارم کرده بسیار سپاسگزارم و جز او هیچ عاملی را در زندگی ام دخیل نمی دانم.از خدا هم خواسته ام تا جایی که توان دارم در خدمت بنده هایش باشم و هنگامی که تقدیر بر بسته شدن پرونده زندگی ام بود شهادت در راه خودش را برایم رقم بزند.
مشخصات تماس
شناسه Gmail: amiranbardaran@gmail.com
تلفن: 09122519297
تحصیلات
سطح تحصیلات: کارشناسی
رشته تحصیلی: روان شناسی بالینی
محل تحصیل: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم
حرفه
شغل: نویسنده و ناشر
محل کار: قم-موسسه انتشارلتی مجنون
مهارتها: هر بار بر زمین مانده ای را که رضایت خداوند در آن باشد حاضرم بردارم اگر حضرتش اذن بدهد
علایق
علایق: هر چه که مرا به خداوند بیشتر نزدیک کند
سیاسی/اجتماعی: پیرو ولایتم و خاک کفش سربازان راستین سیدعلی خامنه ای
anbardaran.blogfa.com

پس از انتشار این خبر که با تکذیب انبارداران روبرو شد شخصی نوشت:

این شخص فحاش مشخصاتش اینه:
سرهنگ پاسدار سعید تاجیک
فرمانده بسیج پالایشگاه تهران واقع در باقر شهر شهرری
معاون بازرسی سپاه ورامین
مسئول انصار حزب الله شهر ری
البته اینها خود اوباش اند. از همان قماش شعبان جعفری، امیر موبور، کریم درویش، امیر بوکائی، جعفر عموحاجی، طیب حاج رضائی، رمضان یخی، هفت کچلان و .... که هرکدام هم 40 – 50 نوچه و جیره بگیر شبانه داشتند که از بچگی لای دست آنها بزرگ شده بودند! با عفت ترین زنان همین دارو دسته "ملکه اعتضادی" بود که با بسیج و راه اندازی زنان دو خیابان شهرنو و جمشید تهران پا به پای شعبان بی مخ در کودتای 28 مرداد نقش آفرین شد.
جنتی و ذوالقدر و طائب و نقدی و ... اینها را پای رکاب علی خامنه ای جمع کرده اند تا برای ولایت او چماق بزنند.

1 comment:

Unknown said...

وبلاگ این خائن هک شد تا دیگه توهین نکنه
http://anbardaran.blogfa.com/