Wednesday 17 September 2008

همبستگی سازمان و انضباط تشکیلاتی ...

همبستگی سازمان و انضباط تشکیلاتی ... بقیه از ص 1
می نماید مردم آگاه ایران به ویژه احزاب و گروههای آزادیخواه بیش از هر وقت راه وحدت و یگانگی را در پیش گیرند. از اینرو جبهه ملی ضمن تأکید ضرورت بر حفظ انسجام درونی خود و همبستگی و همکاری هر چه بیشتر گروههای وابسته به خارج اعلام می دارد:
1- از آنجایی که در پرتو انقلاب ارتباطات و اطلاعات، نظرخواهی از سوی مراکز ارتباط جمعی دربارة رویدادهای سیاسی نیاز به پاسخگویی های فوری و فوتی دارد، لذا اظهار نظرهایی که از سوی برخی افراد جبهه ملی صورت می گیرد می بایست صرفاً به عنوان نظر شخصی و فردی تلقی شود. بدیهی است جبهه ملی نظرات رسمی خود را دربارة رویدادهای پیش آمده به ویژه مسائل مطروحه راجع به ایران را به وسیله سخنگوی جبهه ملی و یا بیانیه های منتشره با امضای مقامات مسئول ابراز و اعلام می دارد.
2- با توجه به اینکه گروه های سیاسی فعال وابسته به جبهه ملی در خارج از ایران به ویژه در اروپا و آمریکا در شرایط اجتماعی – سیاسی متفاوت و در عین حال فضای سیاسی باز بسر می برند غالباً بر اساس مقتضیات جامعه مربوطه خود و در نظر گرفتن مواضع گروه های سیاسی ایرانی دیگر خط مشی هایی که اتخاذ می نمایند ممکن است تا حدودی همسویی با گروه های همفکر خود نداشته باشد و حتی از لحاظ سیاسی نیز همگرایی لازم با برخی نظرات جبهه ملی در داخل کشور نداشته باشد، به همین دلیل جبهه ملی ایران با در نظر گرفتن نکات گفته شده، ضمن تأکید بر پای بندی های گروه های وابسته به جبهه ملی در خارج به اصول هفتگانه مندرج در اساسنامه جبهه ملی از صدور دستورالعمل های رسمی و مستقیم خودداری نموده و تنها به توصیه ها و ارائه طریق های کلی و پرهیز از دو دستگی و چندگانگی بسنده نموده است.
3- جبهه ملی همه گروه های معتقد به اصول و هدفهای جبهه ملی را جزوی از خانواده واحد خود دانسته و ضمن داشتن روابط حسنه و سازنده با تمامی آنها، اولویت برای گروه خاصی نسبت به گروه های دیگر قائل نیست و در ضمن بر آن است راهبری و شیخوخیت کسانی که از لحاظ قدمت و سابقه سالها در راه مبارزات جبهه ملی قدم و قلم زده اند نبایستی نادیده گرفته شود.
4- در شرایط خطیر بحرانی و نگران کننده ایران و منطقه، بیش از هر وقت حفظ وحدت، یگانگی و یکپارچگی میان تمامی گروه های متصف به جبهه ملی اعم از داخلی و خارجی امری ضروری و مسئولیتی ملی و تاریخی می باشد. بدیهی است در چنین شرایط پر دغدغه و مخاطره آمیز بر تمامی گروه ها واجب است که تلاش همه جانبه و پیگیر جهت پایان دادن به بزرگنمایی اختلاف سلیقه ها و دیدگاه های متفاوت در پیش گیرند و بدینطریق نقش و جایگاه جبهه ملی را در ساخت و پرداخت آینده ایران تضمین نمایند.

تهران، 23 مردادماه 1378 خورشیدی، شماره 169
جوانان ایران قهرمان دوّم کُشتی فرنگی جهان
تیم کُشتی فرنگی جوانان ایران با نشان طلای سعید عبدولی و سه نشان نقرة رضا اسدپور، محمدرضا اکبری، بشیر باباجان زاده و نیز نشان برنز یدالله عرب جعفری بر سکوی دوم جهانی ایستاد.

والـیبال جوانان ایران قهرمان آسیا
در چهاردهمین دورة مسابقه های قهرمانی والیبال جوانان آسیا در تهران، جوانان ایران برای چهارمین بار قهرمان آسیا شدند.
پیش از این نیز در سال های 1998، 2002 و 2006 نیز ایران به مقام قهرمانی رسیده بود.
ما این پیروزی جوانان کُشتی فرنگی و والیبال را به آنان و مربیان و همچنین جامعة ورزشی شادباش می گوییم.

موفقیت تیم ملی بسکتبال جوانان در احراز
مقام قهرمانی آسیا
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با شکست دادن قزاقستان به مقام قهرمانی آسیا در رده زیر ۱۸ سال دست یافت.
در مسابقه فینال این مسابقات که در سالن پر از جمعیت بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم ایران با کمک مهدی شیرجنگ، فربد فرمان، رامین هنرمند و محمد امجد قزاقستان را ۹۵-۷۶ مغلوب کرد. ایران که در یک بازی نزدیک در نیمه نهایی سوریه را ۸۰-۷۸ مغلوب کرده بود، در انتهای کوارتر اول دیدار نهایی فاصله خود را از حریف افزایش داد و در ادامه راه با پرتابهای سه امتیازی پیاپی امکان کاهش اختلاف را از حریف خود گرفت.
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران با راهیابی به فینال مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان در رده سنی زیر ۱۹ سال را که در سال ۲۰۰۹ در نیوزیلند برگزار می شود، کسب کرده بود. ایران در مرحله مقدماتی در گروه D، سوریه و مالزی را شکست داد و در مرحله دوم، ژاپن و کره را مغلوب کرد. بازیکنان جوانان ایران در سال ۲۰۰۴ نیز به مقام قهرمانی آسیا دست یافته بودند.
پیروزی قهرمانان تیم ملی بسکتبال جوانان را به عموم مردم ایران بخصوص قهرمانان جوان ورزشکار و همینطور ریاست فدراسیون جناب آقای محمود مشحون و همکاران ایشان صمیمانه تبریک عرض نموده و کسب موفقیت های بیشتری را برای آنان آرزومندیم.

درسهایی که از رویداد گرجستان باید گرفت بقیه از ص3
نشان داد. ارتش روسیه به سرعت وارد اُسِتیای جنوبی شد و تا 35 کیلومتری تفلیس پیش آمد. پوتین نشان داد روسیة امروز با روسیة تضعیف شدة پس از فروپاشی شوروی تفاوت اساسی دارد.
سران اتحاد اروپا و آمریکا نیز ترجیح دادند به عوض درگیر شدن در یک عملیات نظامی بیهوده از مسیر راه کارهای سیاسی و گفت و گو به رویارویی برخیزند و از تکرار جنگ سرد دیگری با روسیه که نتیجه و سرانجام آن روشن نخواهد بود، خودداری کنند.
در اثر اشتباهی که ساهاکاشویلی مرتکب شد، اکنون روسیه در استانهای اُسِتیا و آبخازیا دست بالا را داشته و موضوع استقلال این دو استان را مطرح کرده است؛ امری که مورد موافقت دولت های غربی نیست. چنانچه استقلال این استانها صورت واقع بخود بگیرد، گرجستان شرایطی به مراتب بدتر از گذشته خواهد داشت.
اشتباه میخائیل ساهاکاشویلی چه بسا ممکن است توسط سردمداران جمهوری اسلامی این بار در ایران اتفاق افتد. سردمداران اسلامی که از میزان نفرت و انزجار مردم نسبت به خود و نظامشان آگاهند و به دلیل بی کفایتی و عدم لیاقت، با وجود درآمد سرشار نفت و گاز، ملّت را به بدبختی کشانده اند، برای جلوگیری از طغیان و خیزش ناگهانی مردم در پی ایجاد یک حادثه آفرینی خارجی هستند. سخنان بی محتوا و بدون پشتوانة عملی رئیس جمهوری اسلامی درباره حذف کشور اسرائیل از صفحة جغرافیای جهان، بیش از آنکه نشاندهندة قدرت باشد، نمایانگر ضعف و ناتوانی سردمداران نظامی است که از سرنوشت شومی که
در انتظارشان است، وحشت زده هستند

No comments: